woensdag 7 maart 2012

Even weer gescrapt

Het is al weer een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb, maar door allerlei nare dingen privé en ook het niet kunnen bloggen doordat ik niet meer op mijn blog kon komen.
Maar laatste is weer opgelost en privé omstandigheden niet op te lossen zijn op dit moment, gaan we maar weer aan de slag.
Ik heb een LO gemaakt van een sketch (die ik gemaakt heb voor het hobby journaal.) en dit is mijn resultaat.
Ook heb ik van Jacqueline een "award"gekregen en zal zien of ik nog weet hoe ik deze op mijn blog moet zetten.Als het lukt, zie je deze en Jacqueline, dank voor deze"award".

3 opmerkingen:

Maia zei

Ooo wat een prachtige lay out Nel, je bent het zeker nog niet verleerd!
Wat een prachtige foto met die watermeloen!
Dat rijtje knoopjes past ook mooi op deze lay out!
Zitten we dus samen bij de fysio, ik twee keer per week maar het gaat wel werken langzaam maar zeker.
Tijdens het eten probeer ik even te gaan zitten, lukt soms niet maar soms wel al wat beter, de rst doe ik inderdaad nog staand, ook
Morgen naar het ziekenhuis bespreken of er nog een derde pijnbestrijding komt of een operatie maar dat laatste hoop en denk ik niet.
Zodra ik dat zeker weet ga ik weer ens bij mijn kleutertjes kijken want ik kon het voorheen fysiek niet en ik was bang een virusje op te pikken zodat een evt. operatie nog langer uitgesteld moet worden.
Maar afwachten dus.
Lief dat je ook al zo'n lange reactie op mijn blog gaf!
Sterkte en beterschap.
Lieve groet Maia

Jacqueline Presentje zei

Hallo Nel,

Je layout ziet er geweldig uit !
Ik kon ook eerst niet meer op mijn blog komen. Nu heb ik Google Chrome als browser en nu lukt het weer wel gelukkig. Jammer dat het privé niet lekker gaat, hoop dat de situatie gauw verbeterd.
Groetjes, Jacqueline

mandysea zei

Great colour! Love the tag!
gorgeous LO!