maandag 5 september 2011

voorlopig even niet op mijn blog

Omdat ik het op dit moment erg druk heb met de molen, Overijsselse molendag en het krijgen van een nieuwe vloer, zal ik even niet op het blog neuzen. Na de drukke periode kom ik weer gezellig bij jullie kijken en ga de scha weer inhalen.
Allemaal bedankt voor het kijken en hoop dat je een reactie achter laat.
vanaf maandag dus de kamer leeg halen en overal de inboedel neerzetten, en dat 3 weken lang in de rommel zitten...................
maar het wordt hoop ik mooi.

2 opmerkingen:

Maia zei

Zo je krijgt het maar druk Nel!
Maar ja je moet er iets voor over hebben als je een nieuwe vloer legt wat zal dat er prachtig uit komen zien!
Succes met de klussen en de bloggers wachten wel op je hoor!
Lieve groetjes Maia

Jacqueline Presentje zei

Heel veel plezier gewenst met de molen en succes met het zitten in de "rommel" totdat je vloer klaar is.

Groetjes, Jacqueline