zondag 13 november 2011

dubbel op

 



 twee bijna dezelfde foto's.
Als je 4 kleinkinderen hebt en je wilt voor alle 4 een boek maken dan moet je dus 4 LO's maken.
Hier 2 LO's met heel verschillend papier.

Bij de eerste foto heb ik achter de foto een stempel gebruikt, de cirkels zijn gemaakt van meerdere cirkels  opelkaar. Deze ingevuld met de souffle pen.

 


.













 Het kader om deze  de foto heb ik gemaakt van color core.
Deze door de big shot gehaald d,m,v, de embossing mallen van de cuttlebug.deze stippels heb ik beinkt.

2 opmerkingen:

Maia zei

Dank voor je lieve reaktie op mijn blog!
Ja ik krijg heel veel lieve reacties van iedereen en ook van de kleuters die ik nu voor de achtste week ga missen.
Wat een leuk idee om voor elk kleinkind een boek te maken....prachtig die foto's!
Je hebt ze heel mooi verwerkt met gezellige kleuren papier.
Daar gaan ze zeker heel blij mee zijn denk ik.
Fijne week,
Lieve groetjes Maia

Unknown zei

Wat een leuk idee!! Voor elk kleinkind een boek. Daar zullen ze heel veel in kijken en lezen. Erg leuk voor als ze later groter zijn.
groet van Alexan